Tuesday, October 16, 2012

GONE IN 60 SECONDS

Assalamualaikum & Holla!

Aku kurus, tak perlu pakai PB pun..sombong kau ye jasmin..skali bdk opis tegur "akk ngandung lagi ek.." hah?! what?!dan bila en muhammad pun bersuara, maka pakailah kamu PB wahai pn jasmin..zasss aku pakai (saya pakai PB free..bestkn?hehe.nk free jugak? contact me & I'll show u how.)

Itu si haris, ank kak ngah DDM wani..mukmin dlm perut mama..hehe

Ini baru mukmin..kecik jek..cute~


1st day pakai,dr pg sampai ptg asyik sendawa..ooo..bende alah ni bantu kuarkan angin....2,3 ari lepas pakai, da kurang da sendawa2..

bila time lunch, aik..nsk ada 1/3 lg..tp jasmin da kenyang??biar btol aku ni..waa..ada chance nk maintain berat 58-60 ni (berat ideal sy yg 170cm nie ek..hehe :P) abes tu, x kebulur ke si mukmin (bdk comel yg fully bfeed mak dia) tu nt..ish, sy ibu yg prihatin & penyayang..sy akn mkn dgn lebih kerap tp portion yg sedkit..bkn ke dietician anjurkn begitu..kan bagus tu

keluarga in-law yg semua kurus2..xnkla aku plg gem hehe

mukmin montel xpe


2nd day pakai,bdk2 opis dok pegang aku.."akk pkai PB ek, patut la cantik jek"  hehe..sengih jap..


mine


It's PREMIUM BEAUTIFUL!












Hari2 seterusnye..eh, aku da xsengsara nk bangun la especially kalo duduk kt lantai (sakit belakang yg diwarisi dr mengandung, bsalin & menyusu ank)..wow..Alhamdulillah..dan paling best, selulit aku kurang!!! makin menghalus..tak mustahil akan akn hilang nt (sbb sekarang baru seminggu pakai PB dh mcm ni hasilnye)

dont worry friends, bonzett & 'mangkuk tingkat' of fat,PB akn bantu kurangkn,gone in 60 seconds! pakai jek ..serta merta akn nmpk bdn curvilicious gitew..


Mama's major hunk, Mama in PB & kipas, kerusi serta myk yuuyei cap limau (ini baru dinamakan gambar ori..kekeke)


Jasmin Johan 
013 776 4005

*jom sama2 cantik!! get PB as low as rm58/month + FREE GIFT ^_^


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...